Ο Σωκράτης Παπαφλωράτος, CEO και co-founder της TrustedPlaces θα βρίσκεται από το Λονδίνο ζωντανά στις οθόνες σας την ερχόμενη Τρίτη 18 Μαρτίου στις 20.00. Αντικείμενο η κατάθεση της δικής του εμπειρίας και οπτικής περί start-up, επίσης και πρωτίστως η απάντηση στις δικές σας ερωτήσεις, τις οποίες και μπορείτε να υποβάλλετε ως σχόλια στο παρόν post.
Στις περαιτέρω συστάσεις, τα Trusted Places αποτελούν εν τέλει ένα niche social network -με παγκόσμια απήχηση- που κατόρθωσε να ανάγει την κριτική εστιατορίων, bar, μουσείων και γενικότερων σημείων ενδιαφέροντος ανά την Ευρώπη σε ενεργό κοινωνικό ιστό. Επίσης ιδιαίτερης αναφοράς -αν μη τι άλλο- χρήζει το γεγονός πως η εταιρεία αποκόμισε $1Μ σε 83 ημέρες από την έναρξη λειτουργίας της, ενώ οι Times του Λονδίνου την ανέδειξαν ως τον καλύτερο ταξιδιωτικό ιστότοπο για το 2007 και η εξαίρετη κάλυψη για την εταιρεία συνεχίζεται…
P.S.1: Η διαδικτυακή και ζωντανή συνέντευξη αποτελεί ορθή επανάληψη της παλαιότερης προσπάθειας που απέτυχε λόγω τεχνικών θεμάτων (το ustream δείχνει να έχει σαφώς ωριμάσει έκτοτε).
P.S.2: Φιλοδοξούμε η παρούσα συνέντευξη να είναι η πρώτη από σειρά άλλων που θα ακολουθήσουν, κυρίως με πρόσωπα που αδυνατούν λόγω απόστασης να δώσουν το παρών σε κάποια από τις συναντήσεις του Open Coffee. Το concept είναι σαφές, η πρόκληση παραμένει ανοικτή, ποιοι επιθυμείτε να ακολουθήσουν;
11 comments
Πιστεύω ότι θα είναι τρομακτική επιτυχία αν μπορέσουμε να κάνουμε ένα ζωντανό κάποτε με την Αριάνα Στασινοπούλου (aka Huffington Post).
Αν έχουν διασφαλιστεί τα τεχνικά θέματα ώστε να μη γίνουμε ρόμπα, θα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και θα τραβήξει τα φώτα και από τα mainstream media.
Νομίζω ότι πρέπει να μιλάει και τα Ελληνικά κανονικά, αφού έφυγε από την Ελλάδα γύρω στα 18 της…
Αντιγράφω από το σχόλιο που είχα κάνει στο παλιότερο post:
Πρώτον, θα ήθελα να μάθω τι απαιτήσεις έχει σε προσωπικό μία start-up στα πρώτα στάδια της ανάπτυξής της. Αν κάποιος έχει την ιδέα αλλά δεν έχει τεχνικές γνώσεις, τι είδους και πόσους συνεργάτες χρειάζεται?
Επίσης, τι ρόλο παίζει η κάλυψη από τα media (old και new) στην προβολή και εν τέλει στην επιτυχία ενός τέτοιου εγχειρήματος?
Λαμβάνοντας υπόψη την επιτυχία της Silicon Valley αλλά και του Λονδίνου, πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν οι φυσικές επαφές στην online επιχειρηματικότητα και σε ποιο επίπεδο (human resources, χρηματοδότηση, σχέσεις με A-list bloggers…)? Ποια είναι η διέξοδος για περιφερειακές αγορές όπως η Ελλάδα προκειμένου μία start-up να ευδοκιμήσει σε παγκόσμιο επίπεδο?
Ευχαριστώ!
@alex: thanx, ήταν παράλειψη που δεν τις είχα κάνει ήδη copy. thanx k gia to contact. :)
Το ερώτημά μου είναι το εξής: Βρίσκομαι στην Ελλάδα, έχω μία ιδέα που θεωρώ εξαιρετική, ίσως και μία demo εφαρμογή της. Ποια τα βήματα που μου συστήνεις να κάνω για να βρω support από βρεττανικό fund, επίσης, θεωρείς ότι έχω πιθανότητες αν δεν κατοικοεδρεύω εκεί;
Καταρχάς συγχαρητήρια για την μέχρι τώρα επιτυχημένη πορεία σας. Εγώ θα ήθελα να μάθω το εξής: Έχω ένα web project, το υλοποιώ και επειδή απευθύνομαι global θα ήθελα να μάθω ποια κανάλια επικοινωνίας/μεθόδους προώθησης προτείνετε ώστε να γίνει αυτό το project γνωστό στον κόσμο. (πέρα από adwords) Το πρόβλημα είναι ότι όταν απευθυνόμαστε σε local αγορά ξέρουμε πάνω-κάτω σε ποιά portals, forums ή blogs να διαφημιστούμε και με ποιό τρόπο/κόστος ενώ στην παγκόσμια αγορά επικρατεί το χάος…
Φυσικά μιλάω για ένα project το οποίο αποτελεί μια start-up και δεν διαθέτει ένα μεγάλο budget ώστε να ζητήσει από ένα on-line media shop να του τοποθετήσει banner κατά βούληση.
Ευχαριστώ
Εγώ ήθελα να ρωτήσω εάν θεωρεί το trustedplaces.com ως το “Ευρωπαϊκό Yelp” και αν βλέπει στο προσεχές μέλλον αυτά τα δυο site να λειτουργούν ανταγωνιστικά.